Apple yapay zekada sınıfta kaldı: İşte Apple Intelligence raporu!

Yapay zeka alanında son birkaç yılda adeta ihtilal yaşanıyor. Teknoloji devleri yapay zeka programlarını eserlerine entegre etme konusunda adeta yarış içinde. Akıllı telefon dünyasının doruğunda yer alan Apple, yapay zeka eseri Apple Intelligence …

Apple yapay zekada sınıfta kaldı: İşte Apple Intelligence raporu!

Yapay zeka alanında son birkaç yılda adeta ihtilal yaşanıyor.

Teknoloji devleri yapay zeka programlarını eserlerine entegre etme konusunda adeta yarış içinde.

Akıllı telefon dünyasının doruğunda yer alan Apple, yapay zeka eseri Apple Intelligence ile iPhone kullanıcılarının tecrübesini arttırmayı hedefliyor.

iPhone kullanıcılarına nazaran Apple Intelligence bekleneni veremedi

iPhone 16 ile birlikte Apple kullanıcılarının hayatına yapay zeka takviyesi giriş yaptı.

Teknoloji sitesi SellCell’in yaptığı yeni bir ankete nazaran Eylül ayından bu yana deneyimleme talihi bulan iPhone 16 kullanıcıları, Apple Intelligence konusunda umduğunu bulamadı.

Apple yapay zekada sınıfta kaldı: İşte Apple Intelligence raporu!

Ankete katılan iPhone kullanıcılarının yüzde 47,6’sı, yeni bir akıllı telefon alırken yapay zeka özelliklerinin değerli olduğunu söz etti.

Bu sonuç, yapay zekanın tüketiciler için giderek daha değerli bir satın alma kriteri haline geldiğini gösteriyor.

Apple yapay zekada sınıfta kaldı: İşte Apple Intelligence raporu!

Apple, Magic Mouse’un tasarımı değiştirebilir!

Son gelen sızıntılar kullanıcıların yıllardır şikayet ettiği problemlerin yeni Apple Magic Mouse tasarımı ile gideceğini söylüyor.

Öte yandan, Apple’ın yeni yapay zeka platformu Apple Intelligence’ı kullanan kullanıcıların yüzde 73’ü, bu özelliklerin “çok pahalı olmadığını” yahut akıllı telefon tecrübelerine fazla paha katmadığını düşündüğünü belirtti.

Apple yapay zekada sınıfta kaldı: İşte Apple Intelligence raporu!

Bunların yanı sıra SellCell, Apple Intelligence özelliklerinin popülerliğini de sıraladı.

Buna nazaran “Yazma Araçları” iPhone kullanıcılarının en çok kullandığı özelliklerin başında geliyor.

Bunu “Bildirim Özetleri” ikinci sıradan takip etti.

İşte sıralama ve yüzdeleri;

  • Yazma Araçları (yüzde 72)
  • Bildirim Özetleri (yüzde 54)
  • Öncelikli İletiler (yüzde 44,5)
  • Fotoğraflarda Paklık (yüzde 29.1)
  • Mail ve İletilerde Akıllı Cevap (yüzde 20,9)

BU HABER SENİN İÇİN  Güvenli İnternet Eğitimleri Başladı
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ