Binance Türkiye, İstanbul’da içerik üreticilerini bir ortaya getirdi

Binance Türkiye, 14 Aralık 2024 tarihinde düzenlediği “İstanbul Meetup” aktifliğiyle teknoloji, toplumsal medya ve içerik üretimi alanındaki değerli isimleri bir ortaya getirdi. Dijital pazarlama ve içerik üretiminde öne çıkan trendlerin ele alındığı …

Binance Türkiye, İstanbul’da içerik üreticilerini bir ortaya getirdi

Binance Türkiye, 14 Aralık 2024 tarihinde düzenlediği “İstanbul Meetup” aktifliğiyle teknoloji, toplumsal medya ve içerik üretimi alanındaki değerli isimleri bir ortaya getirdi.

Dijital pazarlama ve içerik üretiminde öne çıkan trendlerin ele alındığı aktiflik 500’den fazla iştirakçinin ilgisini topladı.

Binance TR Genel Müdürü Mücahit Dönmez, Binance TR Pazarlama Yöneticisi Olağanüstü Eldoğan, Binance TR Büyüme Müdürü Sena Dereli ve Binance TR Topluluk Müdürü Alper Bulut’un açılış konuşmalarıyla başlayan aktiflikte Binance Türkiye’nin lokal pazardaki güçlü varlığı vurgulandı.

Binance Türkiye, yüzde 50’nin üzerindeki pazar hissesi ve 1,5 milyar TL özsermaye büyüklüğü ile kripto dalındaki başkan pozisyonunu pekiştirmeye devam ediyor.

Etkinlik kapsamında Binance TR İçerik Üreticisi Programı’nın ayrıntılarını paylaşan Alper Bulut, programın içerik üreticilerine sunduğu fırsatlara değindi.

Program, toplumsal medya fenomenleri, topluluk başkanları ve içerik platformları için geniş bir ekosistem sağlıyor.

Dijital reklam stratejilerine dair değerli bilgiler veren Binance Küresel Paid Ads Takım Lideri Alexander Muñoz, içerik optimizasyonunun marka etkileşimindeki kritik rolüne dikkat çekti.

Toplumsal medya trendlerinin tartışıldığı oturumda, nitelikli etkileşim ve trend içerik stratejileri öne çıktı.

TikTok Müşteri Çözümleri Lideri Cihan Öztürk, gerçekleştirdiği “TikTok Workshop” oturumunda finans ve teknoloji içeriklerinin geniş kitlelere nasıl ulaştırılabileceğine dair kıymetli püf noktalarını paylaştı.

Dijital pazarlama dünyasının kıymetli isimlerinden Hakkı Alkan ve Binance TR Pazarlama Yöneticisi Kusursuz Eldoğan’ın yer aldığı “Fireside – Muvaffakiyet Öyküsü” sohbeti de iştirakçilerin ağır ilgisiyle karşılaştı. İkili, algoritmaların içerik üreticileri üzerindeki tesirlerini ve başarılı içerik stratejilerini somut örneklerle aktardı.

Etkinlik, düzenlenen Kahoot müsabakası ile eğlenceli bir atmosferde sona ererken katılımcılara iş birliği ve network fırsatları sundu.

Binance Türkiye, 2024 yılı boyunca 8 aktiflikte toplam 3.000’den fazla iştirakçi ile bir ortaya gelerek topluluğunu büyütmeye devam ediyor. 7/24 canlı takviye hizmeti ve tam entegre banka kanallarıyla kullanıcı odaklı tahliller sunarak Türkiye’nin kripto ekosisteminde kıymetli bir rol oynuyor.

BU HABER SENİN İÇİN  Neden iPhone 16 Pro Max’ten iPhone 16 Pro’ya geçtim?

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ