Salesforce’un Yılbaşı Dönemi E-Ticaret Raporu

Salesforce’un Yılbaşı Dönemi E-Ticaret Raporu, e-ticaretin büyüme trendlerini, tüketici davranışlarını ve yılbaşı satışlarının etkisini detaylı bir şekilde analiz ediyor. E-ticaret stratejilerinizi geliştirmek için bu raporu kaçırmayın!

Salesforce’un Yılbaşı Dönemi E-Ticaret Raporu

Hanede Berktan

Kaliforniya merkezli bulut yazılım ve pazarlama otomasyon şirketi Salesforce, dünya genelinde e-ticaret harcamalarının yılbaşı öncesi dönemde, yani 1 Kasım ile 31 Aralık tarihleri arasında, %3 artarak 1,2 trilyon dolara ulaştığını duyurdu. Özellikle ABD’de bu dönemdeki satışlar %4 artış göstererek 282 milyar dolara yükseldi.

Salesforce’un yayımladığı rapor, 1 Kasım’dan itibaren birçok ülkede 1,5 milyar müşteriyi kapsayan harcama faaliyetlerine ilişkin derinlemesine içgörüler elde etmek amacıyla Agentforce, Commerce Cloud, Marketing Cloud ve Service Cloud gibi çeşitli bulut hizmetleri şirketlerinin verilerini bir araya getirerek oluşturulmuştur.

Salesforce’un tüketici içgörüleri direktörü Caila Schwartz, perakendecilerin yapay zeka alanındaki yatırımlarının, operasyonel maliyetlerin düşmesine ve müşterilere daha kişiselleştirilmiş, ilgi çekici satış kanalları sunulmasına yol açacağını belirtti.

Rapor, yapay zekanın sunduğu tatil teklifleri ve kişiselleştirilmiş ürün önerileri aracılığıyla tatil harcamalarını yıllık bazda %6 artışla 229 milyar dolara etkilediğini ortaya koyuyor.

Schwartz, “Yapay zekayı ve acenteleri benimseyen perakendeciler bu süreçte faydalarını görmeye başladılar.

Ancak, perakendecilerin iadelerden kaynaklanan gelir kayıplarını en aza indirmeyi ve alışveriş yapanlarla yeniden etkileşim kurmayı hedefledikleri için bu araçların yeni yılda daha da kritik bir rol oynaması bekleniyor” dedi.

BU HABER SENİN İÇİN  Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası Rezerv Verileri: Artış ve Değişimler
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ