X, Üç Katmanlı Abonelik Sistemine Geçecek

X, Üç Katmanlı Abonelik Sistemine Geçecek


Eskiden Twitter olarak bilinen X’in daha fazla ücretli hizmeti platforma entegre edeceğine dair söylentiler devam ediyor; Bloomberg, şirketin mali sıkıntılarını çözmeye yardımcı olmak için üçlü abonelik katmanını test ettiğini bildirdi.

Ayrıntılar çok az ancak görünen o ki bu ücretli abonelik seçenekleri, platformu kullanırken gördüğünüz reklamların sayısını etkileyecek.

Bir kaynak, uygulamanın en son iOS güncellemesinin kaynak kodunu inceledi ve önerilen bu abonelik katmanları hakkında bazı bilgiler keşfetti.

Bloomberg raporunun da belirttiği gibi, katmanlar Basic, Standard ve Plus olarak ayrılacak isimlendirilecek.

Basic kullanıcılar tüm reklamları görecek, standart kullanıcılar reklamların yarısını görecek ve Plus kullanıcılar ise hiçbir reklam ile karşılaşmayacak.

X’in Reklam Gelirleri Yüzde 60 Düştü

X, Üç Katmanlı Abonelik Sistemine Geçecek

Bu katmanların ne kadara mal olacağı hakkında hiçbir fikrimiz yok.

Meta’nın, Instagram ve Facebook’ta reklamsız bir deneyim için kullanıcılardan her ay 17 dolara kadar ücret alabileceği için eskiden Twitter olarak bilinen platformun da böyle bir hamle yapması sürpriz olmaz. Şirket tarafından onaylanmayan reklamlar dışında kimse bu abonelik katmanlarının ödeme yapan kullanıcılara ne gibi ek avantajlar sağlayacağını bilmiyor.

Bunun, hizmeti kullanmak için zorunlu aboneliklere doğru bir ilerlemeye işaret edip etmediği de henüz bilinmiyor.

Bununla birlikte, ücretli temel planın mevcut reklam düzeyini gösterdiği bildirildiğinden, ücretsiz bir hesabın nasıl bir deneyim yaşayacağını tahmin etmek kolay değil. Ücretsiz kullanıcılar için reklamlar iki katına mı çıkacak?

Belki de üç katına çıkacaktır.

Bloomberg, şirketin mali durumlarına gelince, CEO Linda Yaccarino’nun kısa süre önce banka kredi verenlere reklamverenlerin bütçeleri azalsa da platforma geri döndüklerini söylediğini bildirdi. Öte yandan Reuters, X’in ABD reklam gelirinin Musk’un satın alınmasından bu yana her ay düştüğünü ve son rakamların ağustos ayı itibarıyla yıllık bazda yüzde 60’lık bir düşüş gösterdiğini bildirdi.

BU HABER SENİN İÇİN  Google Haritalar renk değiştiriyor! Nostaljik Lollipop günlerine dönüyoruz

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ