Kerevitaş CEO’su Mert Altınkılınç’tan Dondurulmuş Gıda Sektörü Açıklamaları

Kerevitaş CEO’su Mert Altınkılınç, dondurulmuş gıda sektöründeki gelişmeleri ve gelecekteki hedefleri hakkında önemli açıklamalarda bulundu. Sektördeki yenilikler ve Kerevitaş’ın stratejileri hakkında detaylı bilgiler edinin.

Kerevitaş CEO’su Mert Altınkılınç’tan Dondurulmuş Gıda Sektörü Açıklamaları

Kerevitaş CEO’su Mert Altınkılınç’tan Dondurulmuş Gıda Sektörüne Dair Açıklamalar

Kerevitaş CEO’su Mert Altınkılınç, dondurulmuş gıda sektörünün son yıllarda kaydettiği büyümeye dikkat çekerek, bu alandaki penetrasyon oranının yüzde 85 seviyesine ulaştığını vurguladı.

Altınkılınç, “Dolapta Ne Var?” isimli kampanyaya ilişkin düzenlenen basın toplantısında yaptığı konuşmada, dondurulmuş gıda sektörünün en hızlı büyüyen kategorilerden biri haline geldiğini ifade etti.

Altınkılınç, açıklamalarında şu ifadelere yer verdi:

  • “Son üç yılda yaklaşık 25 milyar TL’lik bir pazara ulaşarak, sektörümüzdeki büyüme ivmesini artırdık.”
  • “Dondurulmuş gıda sektörü, yüzde 85 penetrasyon oranıyla, tüketicilerin hayatında önemli bir yer edindi.”
  • “SuperFresh markası, son 3 yılda yüzde 50 tonaj büyümesi ve üç kat ciro artışı elde ederek, yıllık yaklaşık 8 milyon ile en yüksek hane erişimine ulaştı.”

Bu veriler, dondurulmuş gıdaların tüketiciler tarafından daha fazla tercih edildiğini ve sektördeki potansiyelin giderek arttığını göstermektedir.

BU HABER SENİN İÇİN  Rolls-Royce 2024 Yılı Satış Rakamları ve Yeni Modeller
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ