LC Waikiki bunu neden yapıyor?
LC Waikiki, perakende kesimindeki pozisyonunu teknoloji alanında da güçlendirmek hedefiyle kıymetli bir adım atıyor. Şirket, teknoloji odaklı yeni iştiraki LCW Digital’i hayata geçirerek dijital dönüşüm stratejisini yeni bir boyuta taşıyor. LC Waikiki …
LC Waikiki, perakende bölümündeki pozisyonunu teknoloji alanında da güçlendirmek gayesiyle değerli bir adım atıyor. Şirket, teknoloji odaklı yeni iştiraki LCW Digital’i hayata geçirerek dijital dönüşüm stratejisini yeni bir boyuta taşıyor.
LC Waikiki bunu neden yapıyor?
Günümüzde beş kıtaya yayılmış 1300’ü aşkın mağazası ve 25 lojistik merkeziyle faaliyet gösteren LC Waikiki, 800 kişilik BT grubuyla tüm teknolojik altyapısını kendi bünyesinde yönetiyor. Şirket, Türkiye’deki iki data merkezi ve önde gelen iki bulut servis sağlayıcısı üzerinden hizmet sunuyor.
Yapay zeka, iş zekası, e-ticaret ve tedarik zinciri idaresi üzere alanlarda yenilikçi tahliller geliştiren takım, artık LCW Digital çatısı altında faaliyetlerini genişletmeyi hedefliyor.
LCW Digital’in misyonu sadece ana şirkete hizmet vermekle sonlu kalmayacak.
Yeni oluşum, ülkenin teknoloji ekosisteminde faal rol üstlenmeyi, akademik iş birliklerini güçlendirmeyi ve Ar-Ge projeleriyle bölüme yeni kıymetler katmayı amaçlıyor.
Bilhassa yapay zeka teknolojileri ve data odaklı tahliller konusunda uzmanlaşacak olan şirket, e-ticaret ve mağazacılık alanlarında yenilikçi projeler geliştirmeyi planlıyor.
LC Waikiki Dijital Dönüşüm ve Bilgi Teknolojileri Genel Müdürü Şerafettin Özer, konuyla ilgili şu değerlendirmede bulundu: “Moda perakendeciliğindeki liderliğimizi teknoloji alanına taşıyoruz.
Güçlü teknoloji takımımızla bugüne kadar değerli projelere imza attık.
LCW Digital ile dijitalleşme ve Ar-Ge odaklı yeni bir yapılanmaya gidiyoruz.
Bu teşebbüs, yalnızca kendi süreçlerimizi güzelleştirmekle kalmayacak, Türkiye’nin teknoloji geliştirme kapasitesine de katkı sağlayacak.
Moda ve teknoloji entegrasyonunda yeni bir sayfa açıyoruz.” Bu atakla LC Waikiki, perakende bölümündeki mevcut pozisyonunu teknoloji alanında da pekiştirmeyi, yenilikçi tahlillerle hem ulusal hem de milletlerarası pazarda öncü olmayı hedefliyor. Şirket, bilhassa yapay zeka dayanaklı uygulamalar, müşteri tecrübesini geliştiren projeler ve e-ticaret ekosisteminde yenilikçi tahlillerle dikkat çekmeyi planlıyor.