Starbucks Üst Yöneticisi Brian Niccol’dan Stratejik Açıklamalar
Starbucks üst yöneticisi Brian Niccol, markanın geleceği ve stratejik hedefleri hakkında önemli açıklamalarda bulundu. Yenilikçi yaklaşımları ve sürdürülebilirlik vizyonuyla Starbucks’ı nasıl dönüştürdüğünü keşfedin.
Starbucks’tan Üst Düzey Açıklamalar
Starbucks, ABD Menkul Kıymetler ve Borsa Komisyonu’na (SEC) yaptığı bildirimde, Üst Yöneticisi Brian Niccol’un mesajını paylaştı.
Niccol, mesajında geçen yıl eylül ayında şirketin yeniden canlandırılması için belirledikleri stratejik planları aktardıklarını belirtti.
Geçmişte kaydedilen ilerlemeden memnun olduğunu ifade eden Niccol, hala yapılması gereken çok iş bulunduğuna dikkat çekti.
İlk adımların özellikle ABD ve Kanada’daki şubelere odaklandığını vurgulayan Niccol, dünya genelindeki destek ekiplerinin rolünü, yapısını ve büyüklüğünü yeniden gözden geçirmeleri gerektiğini ifade etti.
Bu süreçte, daha verimli bir çalışma modeli oluşturmak için bazı fırsatların mevcut olduğuna değinerek, “Tüm çalışmalarımızın net bir sahibi olduğundan, kimin karar verebileceğinden ve kimin hedeflere ulaşmaktan sorumlu olduğundan emin olmalıyız.
Bu, daha hızlı hareket etmemize yardımcı olacaktır.” değerlendirmesinde bulundu.
Destek ekiplerinin organizasyonunu ve çalışma şeklini anlamlı bir şekilde değiştirmeleri gerektiğinin altını çizen Niccol, şu ifadeleri kullandı:
- “Ne yazık ki, ileriye dönük olarak işten çıkarmalar yapacağımızı ve destek ekiplerimizi küçülteceğimizi öngörüyorum.”
- “Bu değişiklikler, mağaza içi ekiplerimizi veya mağaza saatlerine yaptığımız yatırımları etkilemeyecek.”
- “Değişikliklerle ilgili bildirimleri mart ayı başında yapmayı planlıyoruz.”
Bu açıklamalar, Starbucks’ın geleceğe yönelik planlarını ve stratejik değişikliklerini daha net bir şekilde ortaya koymaktadır.