OpenAI’ın 14 milyon dolarlık reklamı toplumsal medyayı karıştırdı
OpenAI, geçtiğimiz gün gerçekleşen Üstün Bowl etkinliğinde 60 saniyelik bir reklamla sahneye çıktı. Şirketin yeni Pazarlama Yöneticisi Kate Rouch liderliğinde hazırlanan reklam, insanlığın teknolojik evrimine odaklanarak yapay zeka alanında ilham …

OpenAI, geçtiğimiz gün gerçekleşen Harika Bowl etkinliğinde 60 saniyelik bir reklamla sahneye çıktı. Şirketin yeni Pazarlama Yöneticisi Kate Rouch liderliğinde hazırlanan reklam, insanlığın teknolojik evrimine odaklanarak yapay zeka alanında ilham vermeyi amaçlıyordu.
OpenAI, Muhteşem Bowl reklamıyla konuşuluyor
Noktacılık sanatından ilham alan reklam sineması, ateş ve tekerlek üzere birinci araçlardan DNA dizilimi ve uzay keşifleri üzere çağdaş periyoda kadar insanlığın gelişimini gözler önüne serdi.
Reklamın tepesinde ise ChatGPT’nin günlük işleri kolaylaştıran uygulamalarına vurgu yapıldı.
OpenAI, reklamda şirketin temel misyonu olan harika zeka üzere kavramlara yer vermekten kaçındı.
Bunun yerine 130 milyonluk Harika Bowl izleyici kitlesine hitap etmek için yapay zekanın pratik ve kullanıcı odaklı uygulamalarına odaklanıldı.

Microsoft tartışma yaratan Windows tuşunu geri çekiyor!
Microsoft, kullanıcıların reaksiyonu üzerine Copilot tuşunu tekrar atanabilir hale getiriyor.
Geliştirme sürecinde OpenAI’ın görüntü aracı Sora kullanılmış olsa da, animasyonlar büsbütün beşerler tarafından oluşturuldu.
Reklamın ayrıyeten birinci yarıda yayınlanması için yaklaşık 14 milyon dolar harcandığı söz edildi.
OpenAI, Google ve Microsoft üzere rakiplerin yapay zeka yarışında süratle ilerlediği ve şirketin 300 milyar dolarlık bir değerlemeye ulaşmayı hedeflediği kritik bir devirde bu reklam atılımını gerçekleştirdi. Üstün Bowl reklamı, OpenAI’nin bu yılki 11.6 milyar dolarlık gelir amacına ulaşmasına katkı sağlayacak üzere duruyor.
Konuyla ilgili olarak Rouch, “Zeka çağının şafağındayız ve siz de bugün buna dahil olabilirsiniz” dedi.