Taşınabilir pazarlamada yeni periyot: MobileAction ve Skai güçlerini birleştirdi

MobileAction, taşınabilir uygulama geliştiricileri ve pazarlamacılar için kıymetli bir iş birliğine imza attı. Şirket, reklamcılık teknolojileri alanında faaliyet gösteren Skai’nin Apple Search Ads iş ünitesini devraldığını duyurdu. Bu gelişme ile …

Taşınabilir pazarlamada yeni periyot: MobileAction ve Skai güçlerini birleştirdi

MobileAction, taşınabilir uygulama geliştiricileri ve pazarlamacılar için değerli bir iş birliğine imza attı. Şirket, reklamcılık teknolojileri alanında faaliyet gösteren Skai’nin Apple Search Ads iş ünitesini devraldığını duyurdu.

Bu gelişme ile MobileAction’ın Apple Search Ads ekosistemindeki gücünü artırırken, daldaki pozisyonunu daha da sağlamlaştıracak.

MobileAction CEO’su Aykut Karaalioglu bu iş birliğiyle birlikte müşterilere daha yenilikçi tahliller sunmayı ve Apple Search Ads üzerinden büyüme hedefleyen geliştiricilere daha kapsamlı bir dayanak sağlamayı amaçladıklarını tabir etti.

Skai’nin müşterileri ve müşteri muvaffakiyet takımını de bünyesine dahil eden MobileAction, bu sayede hem bilgi birikimini hem de hizmet kapasitesini genişletmiş oldu.

Skai’nin dünya çapındaki itibarlı markalardan oluşan müşteri portföyü artık MobileAction’ın uzman takımı tarafından yönetilecek. Şirket, müşterilerin kampanyalarını optimize etmelerine, tahlillerini derinleştirmelerine ve sonuçlarını büyütmelerine imkan tanıyacak araçlar ve hizmetler sunmaya hazırlanıyor.

MobileAction COO’su Yekta Özcomert, bu birleşmeyle birlikte müşteri tecrübesini dönüştürmeyi ve Apple Search Ads kampanyalarında yeni bir standart belirlemeyi hedeflediklerini belirtti.

2013 yılında San Francisco’da kurulan MobileAction, taşınabilir uygulama pazarlama analitiği ve kullanıcı edinimi optimizasyonunda dalın öncü isimlerinden biri.

Apple Search Ads’in resmi iş ortaklarından biri olan şirket geniş bir data tabanına sahip.

Bu data tabanı 90 milyonun üzerinde kreatif, 100 binden fazla yayıncı ve 500 bini aşkın reklam vereni içeriyor.

MobileAction da bu birleşmeyle birlikte müşterilerine çok daha güçlü tahliller sunmayı ve rekabet gücünü artırmayı planlıyor.

Skai ise bilgiye dayalı reklam programları sunan çok kanallı bir reklam platformu olarak biliniyor.

Büyük markalarla iş birliği yapan şirket yapay zeka takviyeli karar alma ve optimizasyon tahlilleriyle dikkat çekiyor.

Skai’nin Apple Search Ads iş ünitesinin MobileAction’a devredilmesi ise uygulama geliştiricileri ve pazarlamacılar için daha verimli bir çalışma ortamı yaratacak.

BU HABER SENİN İÇİN  HÜRKUŞ 2, birinci uçuşunu muvaffakiyetle gerçekleştirdi!

Bu birleşme kesimdeki rekabeti yine şekillendirirken MobileAction’ın müşteri odaklı yaklaşımıyla Apple Search Ads alanında çıtayı yükselteceği söylenebilir.

Daha fazla bilgi için MobileAction’ın resmi web sitesinden açıklamalara ulaşılabilir.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ