WhatsApp, işletme hesapları için devrimsel bir yenilik getiriyor!

Meta’nın sahibi olduğu WhatsApp, tahminen de yenilik ve özellik ekleme manasında tarihinin en hareketli yılını geride bırakıyor. Birbirinden farklı yapay zeka özelliklerini bünyesine entegre eden ve son olarak ChatGPT entegrasyonu ile ilgi çeken …

WhatsApp, işletme hesapları için devrimsel bir yenilik getiriyor!

Meta’nın sahibi olduğu WhatsApp, tahminen de yenilik ve özellik ekleme manasında tarihinin en hareketli yılını geride bırakıyor.

Birbirinden farklı yapay zeka özelliklerini bünyesine entegre eden ve son olarak ChatGPT entegrasyonu ile ilgi çeken dünyanın en ünlü iletileşme uygulaması, artık de işletme hesapları için bir yapay zeka özelliği sunuyor. İşte ayrıntılar ve bilmeniz gerekenler…

WhatsApp Business için yapay zekalı iletileşme geliyor

WhatsApp’ın iOS için TestFlight’ta yayınlanan en son beta sürümü (24.25.10.84), işletme hesaplarına yönelik iki değerli yeniliği gözler önüne seriyor.

Yeni sürümde, işletmelerin uygulamalarını yapay zeka araçlarına bağlamasını sağlayan bir platform irtibatı özelliği ve yapay zeka dayanaklı iletileşme sistemleri test ediliyor.

Bu özellikler, kısa bir müddet evvel Android sürümüne eklenen yeniliklerin iOS’a da taşınması manasına geliyor.

WhatsApp, işletme hesapları için devrimsel bir yenilik getiriyor!

Yeni özellik, işletmelerin bir QR kod tarayarak uygulamalarını yapay zeka dayanağıyla birleştirmelerine imkan tanıyor.

Bu entegrasyon sayesinde yapay zeka, müşteri iletilerini tahlil ederek eser bilgileri paylaşabiliyor, müşteri gereksinimlerine nazaran teklifler sunabiliyor ve fiyat ya da stok durumları üzere ayrıntılı bilgileri iletebiliyor.

Bu sayede bilhassa mesai saatleri dışında bu araçların devreye girmesiyle işletmelere büyük bir avantaj sağlanacak.

WhatsApp, işletme hesapları için devrimsel bir yenilik getiriyor!

Google Pixel 10 Pro konsepti dikey kamera setine işaret ediyor

2025 yılında piyasaya sürülecek Google Pixel 10 Pro modelinin yeni konsept tasarımı ortaya çıktı.

Dikey kamera seti dikkat çekti.

WhatsApp, şeffaflık unsuruna uygun olarak müşterilere bir sohbetin yapay zeka tarafından yönetildiğini açıkça belirtecek.

Ayrıyeten, işletmeler istedikleri an konuşmayı manuel olarak devralabiliyor.

Bu sayede, müşterilerle kesintisiz ve problemsiz bir irtibat kurulması hedefleniyor.

Meta, işletmelerden geri bildirim alarak yapay zeka dayanaklı iletileşme sistemini daha da geliştirmeyi planlıyor.

Sizce yapay zeka dayanaklı bu özellikler işletmeler ve kullanıcılar için kâfi bir dönüşüm yaratabilir mi?

BU HABER SENİN İÇİN  Nothing Phone 2 ve 2a için Nothing OS 3.0 güncellemesi geldi!

Görüşlerinizi yorumlarda paylaşmayı unutmayın!

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ